Felanmälan

I och med att vi bor i en nybyggnation kan felanmälningar vara garantiärenden och Magnolia har valt Garantio som samarbetspartner för att fånga detta.

Men vid akuta ärenden som exempelvis en pågående vattenläcka eller liknande ska kontakt tas med servicejouren på Habitek tel: 08-645 17 00 dagtid eller 08-645 17 45 kvällstid och helger.

Föreningen har tecknat avtal för vår tekniska förvaltning med Habitek, för skötsel och drift av fastigheten. 

För felanmälningar använder vi Garantio som använder en digital plattform med en förenklad och effektiv process för att anmäla, identifiera samt handlägga felanmälan för oss med hjälp av videosamtal. På detta sätt behöver ni inte ”vara hemma från jobbet” och möta upp en fastighetsskötare och/eller i bästa fall så löser vi frågan direkt i videosamtalet.

Länken till det nya bokningsformuläret:

https://service-form.homemaker.io/?company=magnolia&type=2

Det går också bra att med mobilkamera skanna QR-koden ovan för att komma direkt till bokningsformuläret. Har du frågor eller behöver hjälp skriv ett mail till support@garantio.se för kontakt.

När du vill ge tillträde till lägenheten, utan att vara hemma, finns en anvisningen  och instruktion hur det går till. För åtkomst behöver du ha en inloggning som boende/medlem på denna hemsida, se mer inforation om det på sidan "om föreningen"